Profesionální řešení správy
elektronické dokumentace
 
 

Firemní dokumenty pod kontrolou

Trápí Vás...

AM Teamwork - Start PACK pro CAD integraci

Pro firmy a uživatele, kteří potřebují integrovat dokumenty vytvořené v systémech CAD (AutoCAD, CADKON, Architectural Desktop, Inventor, Microstation, atd..) je připravena nabídka na zakoupení špičkového produktu na správu elektronických dokumentů – AM Teamwork.

Vybrané přínosy:

  • Pořádek v dokumentaci (výkresy AutoCADu, CADKONu, Architectural Desktopu, dokumenty Office, atd.), který bude vznikat automaticky.
  • Automatické grafické porovnávání veškerých změn v DWG výkresech – snadno zkontrolujete, které čáry, texty atd. váš kolega přikreslil nebo smazat, respektive co se změnilo na výkresech, které jste obdrželi od subdodavatelů.
  • Zabezpečení všech dat, zamezení neoprávněného přístupu k souborům, zaznamenávání operací s dokumenty, automatické zálohování a archivace.
  • Řízené workflow – zajišťuje jednoznačný oběh dokumentů v rámci firmy.
  • Okamžitá dohledatelnost a kategorizace veškerých dokumentů díky pokročilé práci s atributy. Atributy mohou být automaticky vyplňovány z obsahu rohových razítek na výkrese nebo do nich zpětně zapisovat.
  • Dokonalé přizpůsobení firemním potřebám, normám (certifikace ISO) a zvyklostem – produkty lze kompletně nakonfigurovat!
Nabízený balíček obsahuje:
2 licence AutoManager TeamWork Client
1 licence AutoManager TeamWork WebAccess
1 konzultační den
1 přednastavená konfigurace pro okamžité použití
4 hodiny zaškolení do produktu

Tyto všechny položky, které běžně stojí 75220 Kč, můžete získat za skvělých 49.990 Kč!

Výhody nabízeného balíčku služeb:
  • Díky přednastavené konfiguraci můžete začít ihned fungovat. Všechny vložené soubory budou řízeny inteligentně dle obecně platných zásad pro správu elektronické dokumentace.
  • Budete mít přístup ke svým datům nejen interně ve firmě, ale také přes webové rozhraní z domu, ze služební cesty atd.
  • Nebude-li vám v budoucnu stačit počet licencí, můžete si kdykoliv dokoupit libovolný počet dalších licencí (možné přikupovat i po jedné licenci).

Nabídka platí při zaslání závazné objednávky celého balíčku do 31.12.2006.

Zvýhodněnou cenu si objednejte právě nyní!

Pokud by jste potřebovali pouze základní správu dokumentů, využijte zvýhodněné nabídky na systém DOCLINE .

Kontakt: Ing. Jiří Špaček, 603 821 158, jiri.spacek@sovasystems.cz

 


O firmě SOVA SYSTEMS Č.R., spol. s r.o.

Firma SOVA SYSTEMS vznikla v roce 1998 a od svého vzniku se věnuje problematice správy  a řízení elektronických dokumentů (PDM, EDM) hlavně v prostředí projekčních, inženýrských a konstrukčních organizací. Od svého vzniku a až do roku 2005 byla společnost autorizovaným partnerem firmy Autodesk a za tuto dobu se vyprofilovala na pozici integrátora CAD  dokumentace do ostatních složek firemních informačních systémů. Od roku 2000 je SOVA SYSTEMS autorizovaným distributorem holandské společnosti CYCO Software, pro kterou zajišťuje v rámci celé České republiky podporu, prodej a implementaci produktů Automanager TeamWork a Automanager Meridian. Od roku 2002 je vyvíjen vlastní systém správy dokumentů – DOCLINE. Společnost SOVA SYSTEMS a celý její tým pracovníků se orientuje hlavně na zjištění potřeb klientů, individuální přístup a nalezení takových řešení, které pomáhají zvyšovat efektivitu a konkurenceschopnost.

Dalšími navazujícími společnostmi jsou SOVA STUDIO – divize poskytující komplexní zajištění firemních kurzů a seminářů z oblasti ekonomiky, daní, managementu a personalistiky a SOVA NET – společnost, která se orientuje na vývoj, implementaci a provoz internetových a intranetových aplikací a komplexní outsourcing internetových projektů. 

 

 
Projekty Firemní informační portál CONTACT.CZ a Inovace procesů systémů řízení Sovasystem vznikly v rámci operačního programu Podnikání a inovace (OPPI). Tyto projekty jsou spolufinancovány Evropským fondem pro regionální rozvoj a Ministerstvem průmyslu a obchodu. MPO   EU logoOPPI
PODNIKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ ECM SYSTEM SOLUTIONS S.R.O. je spolufinancován Evropskou unií.
Projekt řeší nízkou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a nesoulad mezi kvalifikační úrovní pracovní síly s požadavky trhu práce. V rámci projektu bude proškoleno 25 zaměstnanců žadatele a partnerů s finančním příspěvkem, společnosti SOVA SYSTEMS Č.R., SIPLEX a VIDUM.
MPSV