Termín: | | 27.3.2007, 8:30
|
Místo konání: | | Školící místnost firmy AB Studio, spol. s r.o., Praha 4, Jeremenkova 90a, |
| | |
Termín: | | 30.3.2007, 8:30 |
Místo konání: | | Konferenční sál firmy SOVA® SYSTEMS Č.R. spol. s r.o. Brno, Křenová 52 |
| | |
Určeno pro: | | Jednatele a ředitele firem, provozní a výrobní ředitele, projektové manažery, hlavní inženýry projektu (HIP), projektanty a manažery jakosti. Seminář je určen firmám, které nemají ještě definovanou a implementovanou společnou firemní správu elektronické dokumentace. Zvlášť zajímavý je pro firmy, které využívají CAD produkty firem Autodesk (AutoCAD, Architectural Desktop, Revit), Bentley (MicroStation) a AB Studio (CADKON). |
Cíl semináře: | | Seznámit účastníky formou workshopu (přednášky + diskuze) s možnostmi zefektivnění práce nad společnými dokumenty v rámci práce na stavebních projektech včetně finálního předávání podkladů investorovi. |
Klíčová témata semináře:
- udržení přehledu v dokumentech a výkresech ve stavebních projektech
- koordinace podkladů s investorem a subdodavateli
- vytvoření pořádku v jednotlivých verzích dokumentace
- automatizovaná synchronizace údajů ve výkresech při změnách v zakázce (údaje v rohových razítkách, v legendách, v technických zprávách atd.)
- automatické porovnávání změn ve výkresech (které konkrétní čáry byly smazány či dokresleny, pohyby v hladinách a blocích)
- uchování historie práce na projektu (diskuze, poznámky, jednání s investorem o změnách)
- využití redliningu (grafické poznámky) ve výkresech
- vzdálený přístup k projektu přes zabezpečené internetové připojení
- archivace schválené a odevzdané projektové dokumentace
- automatické vytvoření CD-ROMu se všemi platnými výkresy a dokumenty v projektu pro investora
- zásady bezpečného uložení projektových dat na serveru
- škálovatelná přístupová práva k datům (pro obchodníky, vedoucí projektanty, běžné projektanty, externisty atd.)
Program:
8,30-8,50 | Prezence účastníků |
8,50-9,00 | Zahájení a přestavení společnosti SOVA SYSTEMS |
9,00-10,30 | Současné principy a úskalí Data managementu (správy elektronické dokumentace), přednáška + diskuze |
10,30-10,45 | Přestávka, občerstvení
|
10,45-12,15
| Jak dostat dokumenty pod kontrolu – praktické ukázky technologií Data managementu na živých datech |
12,15-13,00
| Diskuze, závěr |
Seminář povedou:
Ing. Jiří Špaček - absolvent fakulty stavební, fakulty strojního inženýrství a fakulty podnikatelské VUT v Brně. Osmým rokem se profiluje jako mezinárodně certifikovaný školitel kancelářských a CAD produktů. Je autorem či spoluautorem desítek článků v časopisu Computer Design a odborných webových portálech. Čtvrtým rokem působí ve společnosti SOVA SYSTEMS Č.R. spol. s r.o. na pozici obchodního konzultanta PDM systémů a prakticky se podílí na analýzách a implementacích těchto systémů.
Ing. Pavel Janek - zabývá se nepřetržitě vedením projektů již od roku 1994. Nejprve se jednalo o dodávky CAD systémů společně se síťovým a hardwarovým řešením. Postupem času se jednalo o projekty pro týmovou práci projektantů a konstruktérů se správou dokumentace a archivace, projekty nasazení informačních systémů ESO9, NORIS, SAP, Navision. V poslední době se věnuje naplno projektům správy elektronické dokumentace.
Seminář je zdarma! Na závěr semináře Vás čeká slosování o hodnotné ceny!
Účastníci, kteří budou mít zájem, získají zdarma internetovou 30-denní verzi
systému DOCLINE nebo CD-ROM se systémem AutoManager TeamWork!
Kontaktní osoby:
Více o nabídce našich služeb a produktů naleznete na www.sovasystems.cz , www.cyco.com a www.docline.cz
Bližší informace o firmě SOVA SYSTEMS Č.R., spol. s.r.o. naleznete na http://www.sovasystems.cz/o-spolecnosti/
Více informací a registrační formulář naleznete na ZDE .