Profesionální řešení správy
elektronické dokumentace
 
 

Aktuální seminář pro projekční organizace

Trápí Vás...

Seminář: „Ušetřete čas při koordinaci prací na stavebních projektech“

Termín:  27.3.2007, 8:30
Místo konání:  Školící místnost firmy AB Studio, spol. s r.o., Praha 4, Jeremenkova 90a,
   
Termín:  30.3.2007, 8:30
Místo konání:  Konferenční sál firmy SOVA® SYSTEMS Č.R. spol. s r.o. Brno, Křenová 52
   
Určeno pro: Jednatele a ředitele firem, provozní a výrobní ředitele, projektové manažery, hlavní inženýry projektu (HIP), projektanty a manažery jakosti. Seminář je určen firmám, které nemají ještě definovanou a implementovanou společnou firemní správu elektronické dokumentace. Zvlášť zajímavý je pro firmy, které využívají CAD produkty firem Autodesk (AutoCAD, Architectural Desktop, Revit), Bentley (MicroStation) a AB Studio (CADKON).
Cíl semináře:  Seznámit účastníky formou workshopu (přednášky + diskuze) s možnostmi zefektivnění práce nad společnými dokumenty v rámci práce na stavebních projektech včetně finálního předávání podkladů investorovi.

Klíčová témata semináře:

  • udržení přehledu v dokumentech a výkresech ve stavebních projektech
  • koordinace podkladů s investorem a subdodavateli
  • vytvoření pořádku v jednotlivých verzích dokumentace
  • automatizovaná synchronizace údajů ve výkresech při změnách v zakázce (údaje v rohových razítkách, v legendách, v technických zprávách atd.)
  • automatické porovnávání změn ve výkresech (které konkrétní čáry byly smazány či dokresleny, pohyby v hladinách a blocích)
  • uchování historie práce na projektu (diskuze, poznámky, jednání s investorem o změnách)
  • využití redliningu (grafické poznámky) ve výkresech
  • vzdálený přístup k projektu přes zabezpečené internetové připojení
  • archivace schválené a odevzdané projektové dokumentace
  • automatické vytvoření CD-ROMu se všemi platnými výkresy a dokumenty v projektu pro investora
  • zásady bezpečného uložení projektových dat na serveru
  • škálovatelná přístupová práva k datům (pro obchodníky, vedoucí projektanty, běžné projektanty, externisty atd.) 

Program:

8,30-8,50Prezence účastníků
8,50-9,00Zahájení a přestavení společnosti SOVA SYSTEMS
9,00-10,30Současné principy a úskalí Data managementu (správy elektronické dokumentace), přednáška + diskuze
10,30-10,45Přestávka, občerstvení
10,45-12,15
Jak dostat dokumenty pod kontrolu – praktické ukázky technologií Data managementu na živých datech
12,15-13,00
Diskuze, závěr


Seminář povedou:

Ing. Jiří Špaček - absolvent fakulty stavební, fakulty strojního inženýrství a fakulty podnikatelské VUT v Brně. Osmým rokem se profiluje jako mezinárodně certifikovaný školitel kancelářských a CAD produktů. Je autorem či spoluautorem desítek článků v časopisu Computer Design a odborných webových portálech. Čtvrtým rokem působí ve společnosti SOVA SYSTEMS Č.R. spol. s r.o. na pozici obchodního konzultanta PDM systémů a prakticky se podílí na analýzách a implementacích těchto systémů.

Ing. Pavel Janek - zabývá se nepřetržitě vedením projektů již od roku 1994. Nejprve se jednalo o dodávky CAD systémů společně se síťovým a hardwarovým řešením. Postupem času se jednalo o projekty pro týmovou práci projektantů a konstruktérů se správou dokumentace a archivace, projekty nasazení informačních systémů ESO9, NORIS, SAP, Navision. V poslední době se věnuje naplno projektům správy elektronické dokumentace.

Seminář je zdarma! Na závěr semináře Vás čeká slosování o hodnotné ceny!


Účastníci, kteří budou mít zájem, získají zdarma internetovou 30-denní verzi
systému DOCLINE nebo CD-ROM se systémem AutoManager TeamWork!
 

Kontaktní osoby:

Květoslava Kallová - obchodní asistentka 

mobil: +420 736 631 207
e-mail: kallova@sovasystems.cz

Ing. Jiří Špaček - obchodní konzultantmobil: +420 603 821 158
e-mail: jiri.spacek@sovasystems.cz

 
Více o nabídce našich služeb a produktů naleznete na www.sovasystems.cz , www.cyco.com a www.docline.cz 

Bližší informace o firmě SOVA SYSTEMS Č.R., spol. s.r.o. naleznete na http://www.sovasystems.cz/o-spolecnosti/

Více informací a registrační formulář naleznete na ZDE .
 

 
Projekty Firemní informační portál CONTACT.CZ a Inovace procesů systémů řízení Sovasystem vznikly v rámci operačního programu Podnikání a inovace (OPPI). Tyto projekty jsou spolufinancovány Evropským fondem pro regionální rozvoj a Ministerstvem průmyslu a obchodu. MPO   EU logoOPPI
PODNIKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ ECM SYSTEM SOLUTIONS S.R.O. je spolufinancován Evropskou unií.
Projekt řeší nízkou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a nesoulad mezi kvalifikační úrovní pracovní síly s požadavky trhu práce. V rámci projektu bude proškoleno 25 zaměstnanců žadatele a partnerů s finančním příspěvkem, společnosti SOVA SYSTEMS Č.R., SIPLEX a VIDUM.
MPSV